slide show

Min stackare.


Min trogna vän och nyckelring - Kossan "Steel" :)

Varning för rörigt inlägg.
Hej på er! Hur har er dag varit? Bättre än min hoppas jag. Eller, den har varit okej, förutom att Google Chrome är helknäppt när det gäller facebook, jag kan inte logga ut! Jag kan överhuvudtaget inte klicka på någonting i "menyn" där uppe, det vill säga "meddelanden", "händelser" och så vidare... Ajajaj, life's hard. Höhö. Men, faktiskt så hände en ännu värre sak idag. När jag skulle sätta på min mobil i morse, så startade den inte. Hrmm, vet ni vad det betyder!? JAG. MÅSTE. LÄMNA. IN. DEN. PÅ. LAGNING. Har jag otur med mobiler eller vad? Jag blir fullständigt G-A-L-E-N, igen. Kommer ni inte ihåg förra gången? Läs HÄR. En bra sak som hänt idag är att jag hade alla rätt på franska förhöret! Yeeees.

Förövrigt har jag precis pluggat in alla länder i Afrika, duktig flicka! Nu har jag bara städer, floder, berg, sjöar, öknar och öar kvar. Prov på torsdag. Nejmen det här kommer att gå bra! Godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: MADDES

Jag mår bra. Gör du nu?

2011-09-21 @ 11:04:26
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Robbin

Vilken söt nyckelring du har :) Vad händer för skoj idag då?

2011-09-21 @ 12:26:52
URL: http://www.blogg.d2m.se

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback