slide show

You're turning me upside down but I'm loving it.


Sony Ericsson Xperia Neo.

Jag har ÄNTLIGEN fått min nya mobil!!!! En Xperia Neo. Galet länge har jag fått vänta, men det var det väl värt hoppas jag. Den måste fungera perfekt nu, annars blir jag G-A-L-E-N. Jag tänker inte vara utan mobil i tre månader till! Mja, jag hade ju en lånemobil, men räknas det verkligen? Svar nej. Usch vad arg jag varit på "alla-som-inte-visste-något-om-när-min-mobil-skulle-komma-och-dessutom-verkade-skita-i-det". Hmm.....

Idag har jag somsagt städat min garderob ordentligt, rensat ut alla kläder som är för små, eller som jag helt enkelt inte vill ha. Just det gör jag ganska ofta känns det som... Nu ska där i alla fall hållas städat! ;)
Förresten, mina inlägg hoppar i fel ordning på bloggen! Irriterande.. Ser ni också det? De tre sista rubrikerna ska vara: "It feels like I'm in a hurricane and I've lost control", "Don't you know, that it's torture loving you" och "You're turning me upside down but I'm loving it". Ser ni det så, eller i en helt annan ordning?

Snart blir det tacos, och imorgon blir det skola! Första dagen är alltid skoj. Puss!

Kommentarer

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback