slide show

Skolfoto outfit / Nytt i garderoben #3.

Kavaj H&M | Linne H&M | Jeans Warp | Kolla översta bilden, den är helt brusig och oskarp! Dock ska de andra två vara brusiga.

Åh, min kamera alltså! Jag vet att det inte alltid beror på kameran, men jag lovar, jag har haft den i 3,5 år och vet att jag tog bättre bilder med den när jag var 12. (!) Vill verkligen ha en ny nu, en riktigt bra, helst en systemkamera. Tänkte egentligen köpa en nu i somras, men jag ångrade mig, min kamera var helt plötsligt så bra då! Och nu, när kameran strejkar, är inte the plånkan tillräckligt tjock längre... Meeeen, vad brukar jag säga? "That's life"! + att det snart är julafton.... Mihihi...

Idag hade vi somsagt skolfotografering, det gick väl helt okej. ELLER HUR A?! ;) Haha, jag hoppas i alla fall att det blir bättre än förra året, året där innan, året där innan, osv. Nu ska jag göra något heeeemligt, som ni kommer få se.... En annan dag...... Puss på er!

Kommentarer
Postat av: ida

Vinnaren till chansen att designa sitt egna drömplagg är uppe nu! Kika om det var du för tusan !

Fler sådana tävlingar kommer upp inom kort tid!

kram:)

2011-09-24 @ 09:48:37
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: ida

sv: ja , jätte bra idé hade hon, nu ska jag göra det bästa av det så hon kommer vilja använda det!:D



idag ska jag träffa gamla kompiar osv, du då ?:D

kram

2011-09-24 @ 10:33:18
URL: http://iiiden.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback