slide show

It's like wishing for rain as I stand in the desert.


Hösten är verkligen här nu! Lite sorgligt att se löven... Men, vintern kommer att blir grym! Och då menar jag grymt bra, inte grym. :)

Idag hade vi somsagt både mattediagnos och So-prov + inlämning av den engelska bokrecensionen vi skulle skriva. Mattediagnosen var superlätt (!), So-provet gick bra, och vår kära engelskalärare hade sin vanliga min när han tog emot min recension, och snabbt kollade igenom den. Så jag antar att den var helt okej, haha!
Imorgon ska vi ta skolfoto, lite kul sådär. Har faktiskt inhandlat lite nytt att ha på mig, ni får se imorgon eftermiddag! Nu ska jag äta, sedan somna tidigt. Ni får sova så gott så hörs vi! Love.

Kommentarer

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback