slide show

Green leaves.


Värst vad kameran ska visa sig vara bra nu då! Pfft, det är bara fjäsk för att jag skrev att jag ville ha en ny, helst system.... Mhihi...

Hej på er! Idag vaknade jag 11.30 (!). Gick upp kort därefter och åt frukost, kollade tv och slappade sådär. Tja, annars har jag varit ute och cyklat en runda, men inte mer än så! Nu ska jag väl fortsätta fixa med den där grejen, jag menar jag kan inte upprepa ordet hemlighet i varje inlägg här va!? Vill även passa på att önska bästa Sandra en superbra födelsedag ♥! Puss och kram.

Kommentarer

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback