slide show

Yesterday.


Naturvit tröja H&M | Hårklämma/Brosch H&M

Denna tröja hängde jag nöjt in i garderoben igår. Blev supernöjd! Idag matchade jag den till jeansshorts och ett enkelt brunt skärp. Har kollat på tröjan länge, och blomman blir perfekt att ha i håret imorgon. Ja, jag ska konfirmeras! Ojojoj. I alla fall så tänkte egentligen göra någon liten mouseover bild, men det blev konstigt så det fick bli såhär.

Btw, kolla nya copyright stämpeln! Snygg, hah!? (; Nu ska jag äta. Puss!

- Äntligen publiceras inläggen! Jippie -

Kommentarer
Postat av: Julia (fotoblogg)

sv: ja visst är det :)



oh perfekt tröja, vill också ha en sån :) fin att ha över en klänning vid kallare kvällar på sommarn eller till kjol eller shorts! :)

2011-05-13 @ 21:57:10
URL: http://kindofjulia.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback