slide show

Malmö city.


Bilden har inget med inlägget att göra.

Nu är vi i Malmö. Finns gratis internet här på hotellet, så jag slog till. Haha kul, jag vet.

Kom tillbaka till hotellet för en stund sedan, efter att ha varit och ätit. Vi gick till en restaurang och bar som hette Mello Yello. Runt uteserveringen fanns, vad ska jag kalla det? Typ lampor som det brann i. De värmde upp hela uteserveringen! Myspys. Säkert bara lantisen här som inte har sett såna innan... Haha. c:

Just nu sitter jag och äter mitt favoritgodis, nämligen Riesen. Mörk choklad. Jag vet! Mörk choklad är superäckligt, men inte de här. Mums! Jaja, tänkte bara uppdatera lite snabbt.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Zoé <3

Sv; klart att du äär!! ;D hahaha, jaa faktiskt så är det ju såå vaaa?!? mhmm, kanske får ändra det! ;) kommer sakna dig jätte mycket min själsfrände <3 pussN ;) <333333333

2011-05-29 @ 22:43:10
URL: http://kezako.blogg.se/
Postat av: paulina

ååh så fin bild!

2011-05-30 @ 15:09:39
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv; Taaaaack jag har det jättebra! Hoppas att du också har det!! :D :D ♥♥♥♥♥♥♥

2011-05-30 @ 16:16:02
URL: http://sheltiephoto.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback