slide show

Konfirmerad.


Konfirmation 14/5 2011

Nu är jag alltså konfirmerad! Känns riktigt bra. Kan dock inte säga varför jag gjorde det, jag hade bara en känsla inom mig som sa att jag skulle! :) Fick två fina halsband, ett kors och ett annat som man kunde öppna och där i låg en liten söt lapp med en fin text på! Fick även ett superfint armband, muggar och glas med motiv målat av Lasse Åberg, på. Blommor och pengar fick jag också! Tack så mycket för denna dagen! ♥
Ska visa klännigen jag hade på festen, vid ett annat tillfälle. Antagligen kommer det fler bilder från idag också!

Ska snart cykla och möta bästa Zoé som ska sova här inatt, och imorgon kommer kanske sötaste Sandra hit och så ska vi tre ha en fotodag! Om det inte regnar (Hoppas inte, hoppas inte).. Senare ikväll blir det väl att kolla på det sista av esc (Eurovision Song Contest, haha Sandra lilla). ;) Godis blir det nog också. Mums!
Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

IIHHHIII Han kom 3AAA!! :D (gladgladglad) Jag har vaknat nu så kan du svara smset?? :P ♥♥♥♥♥♥

2011-05-15 @ 11:26:05
URL: http://sheltietotte.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback