slide show

Je t'adore.


Bild från konfirmationsdagen.

Kom hem för ungefär en och en halv timme sedan, har varit sjukt trött hela dagen. Somnade typ i skolan, ska lägga mig tidigt idag. 21.00!? Nej, så blir det nog inte. Blev i alla fall glad över mitt betyg på det oförberedda matteprovet igår. VG! Nöjd tjej. :)
Anyway, idag ska vi fira mig, fyller ju äntligen 15 imorgon! Men då ska vi på någon familjekväll i syrrornas skola, så det får bli idag istället! Tur att Z ska vara där i alla fall. Nu hade jag tänkt att duscha, och sedan mysa ner mig och fixa med designen! Puss.

Kommentarer

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback