slide show

I don't know where you're going.


Måndagar. Alltid lika sega. Fast idag var det ett undantag, dagen gick ganska fort. Men jag ska inte tråka ut er genom att berätta min dag i detalj. c:
När jag kom hem gick jag i alla fall ut och gick/joggade en runda med syrran, duschade och pluggade matte. Prov på onsdag, får jag vg då, får jag vg i betyg. Annars blir det bara ett skruttigt g. Bara att kämpa på! Men jag hade faktiskt vg på förra matteprovet! *stolt* Vi hörs igen imorgon, dröm sött!

Kommentarer

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback