slide show

Fungerar inte.

Kan tyvärr inte lägga upp bilderna på presenterna, för ADOBE PHOTOSHOP "Har slutat fungera - Windows söker efter en lösning på problemet"... Gaash vad ARG jag blir! Detta har nu hänt 2 gånger på 5 minuter.
Vi får väl se hur det blir med de där bilderna, orkar nog inte göra om allt en tredje gång! Inte nu i alla fall.
Så det här får bli ett bildlöst inlägg.

Har hjälpt mina systrar och deras klass i tävlingen "drogfighten" idag. Förstapriset var en resa till Heide Park i Tyskland. För två år sedan när jag tävlade, kom min klass tvåa. Idag blev de inte placerade. Men men, så är det ibland! Det var duktiga i alla fall. :)
Efter tävligen gick jag Sandra och Zoé på Holje Marknad, köpte en långklänning. Bild kommer (Om photoshop vill, förstås)..

Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag, och sedan spela sims 2, eller kolla någon film.
Ha det bra sålänge, Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefin- belieber, 'fotograf'

sv; Det var ju tur att den inte gjorde det! Jag trodde liiite på det, haha :P

2011-05-21 @ 22:05:20
URL: http://hagenj.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback