slide show

Utmattad.


- Här ser mopeden rosa ut, men den är egentligen klarröd.
Då var mopedkursen slut nu ja. Kom hem vid tre tiden idag, med TRÄNINGSVERK i axlar och nacke. Beror väl på att jag spänt mig (alltså inte spänt mig på det sättet, jag menar att jag var nervös) när vi har kört. Det var i alla fall lika roligt som igår, och idag fick vi köra inne i stan! Uhh, jag var ganska nervös, ni vet, tänk om jag hade glömt att blinka i en sväng? Eller kört av vägen? Eller trillat mitt i vägbanan?? Haha. Men som tur var hände inte det! Okej, jag glömde kanske blinka någon gång... (;
Jag har i alla fall klarat kördelen nu, bara teoriprovet kvar, och det får jag göra när jag känner mig redo. Jag hoppas verkligen att jag blir godkänd på första försöket, annars måste jag ju göra om det och det vill jag inte. Vara nervös två gånger lixom? Nej tack.. Nu är jag slutkörd, somnade nästan i bilen på väg hem! (a
Blir kanske något mer inlägg sen, kram på er. ♥

Kommentarer
Postat av: MADDES

Igår kväll kollade jag och killen på film. Hur har din helg varit?

2011-03-27 @ 18:07:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Mikaela

åh, fin blogg! :-) hoppas att allt är bra med dig idag! kram

2011-03-27 @ 18:20:09
URL: http://miamikaelas.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback