slide show

Teknik.

Hej! Idag hade vi teknikdag på en gymnasieskola. Vi var där hela dagen, fick testa massa olika saker. Min grupp fick svetsa, köra "travers" (stavning?), det är typ någon lyftningsmaskin, som man kan lyfta flera hundra kilo med! Sen fick vi rita perspektiv, och även göra egna små bowlingkäglor av någon metall. Man sätter en bit av metallen i en robot, sen skär den av bitar, och tilslut blir det en kägla! Hihi det var ganska roligt. Vi tittade också lite på ett rit-program på datorn, där bland annat volvo ritar sina bildelar.

Anyway, jag tycker jag har varit duktig och skrivit långa inlägg på senaste! Inte så många kanske, men i alla fall. Kram på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Finfin bild!! :) Det måste varit en bra kamera.. haha bara skojjar xD men det var en bra fotograf iaf ;P♥♥♥♥

2011-03-30 @ 20:03:08
URL: http://sheltietotte.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback