slide show

Dagen och morgondagen.

Godkväll. Hur har mina sötisar haft det idag då? :) Själv har jag haft en bra dag! Vanlig skoldag helt enkelt. Vi hade massa lektioner, och slutade kvart i fyra. Men det gick ganska fort ändå..

Jaa, vad ska jag mer berätta...? Kan ju säga att på onsdag blir det engelska prov, kan typ allt redan så det är lugnt. Så har jag nästan inga läxor heller. Skönt!
Så kommer en ny design snart också. Min blogg ser så där "halv-färdig" ut just nu, men det får ni leva med liiiite till bara! (; Ja det var väl det jag hade att berätta idag. Vi hörs, puuussen. ♥



Kommentarer
Postat av: M E R E I

- fin bild!

2011-03-07 @ 20:14:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback