slide show

Midsommardagen.


Jordgubbstårta à la Julia.

Godmorgon, typ :). Vaknade kanske för en timme sedan, låg kvar i sängen en stund och sedan startade jag datorn. Idag hade jag och familjen planer på att åka någonstans, men vi får väl se hur det blir med det. Det regnar och blåser om vartannat. Snart ska jag dra mig mot frukostbordet, men först lite från igår.

Vi hade en trevlig dag och kväll, först åt vi god mat, och sedan bakade jag en choklad(-d) och jordgubbstårta med grädde och citronmeliss. Botten på tårtan var alltså en helt vanlig kladdkaka. Det var gott, men jag orkade inte mycket. Haha. Framåt kvällen gick vi över till farmor och farfar för att önska en glad midsommar.

Okej nu är jag hungrig, puss ♥!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 07:08:45
URL: http://djurförsäkring.net

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback