slide show

Nytt i juni.


Korallfärgat linne (Här ser det dock orange ut) Gina


Korta leggings Gina


Shorts H&M Köpte även en bh från H&M. | Ehm, mitt ena ben? Ser extremt tjockt ut haha!

Jättenöjd med allt i alla fall. Just det, jag köpte en ring på Gina också, men den glömde jag på toaletten på Kastrup flygplats! Omg, jag fattar det inte! Jag tappar bort/glömmer allt hela tiden. Gash, ääälskade verkligen den ringen! JAG SKA KÖPA EN NY.

Idag körde jag på shortsen, svart linne och svart cardigan, den fick jag dock ta av mig i värmen! + Converse.
Efter skolan gick jag med Sandra hem, gick ut med hennes hund och lite annat.. Mhihi. Skoj som alltid. Puss ♥!

Kommentarer
Postat av: Nicki

Då var det skickat !!:D

2011-06-07 @ 20:43:16
URL: http://nickiminajswe.blogg.se/
Postat av: Isabelle ( Nicki Minaj Swe )

2011-06-08 @ 17:43:18
URL: http://nickiminajswe.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback