slide show

I'm home.


Hej hörni! Det var ett tag sedan sist, skulle ju egentligen bloggat i H-fors. Men det var något fel så jag kunde inte gå ut på nätet på min dator. Det gick inte att ansluta av någon konstig anledning. Jaja så kan der gå, men nu är jag tillbaka! Det har varit riktigt härligt med lite extra ledigt faktiskt! Men det är bara två dagar + avslutningen kvar nu bara, och sedan ska det bli uppdatering!

Idag hade vi exakt 0 riktiga lektioner. Började med att spela kubb (på biologin och fysiken). Mitt lag förlorade, men vi var ändå bäst! Sedan hade vi håltimme, jour (torka borden i matsalen, typ) och sedan slutade vi klockan 13.00. Efter vi slutat kollade vi på niornas klasskamp. Skitkul, men grymt varmt. Om ett år, då gäller det! Uppdaterar kanske senare, nu ska jag ut i solen! Puss.

Kommentarer
Postat av: Nicki

Tack! Men nu är det så att jag inte ska ha kvar min blogg http://kooko.blogg.se utan jag har gjort en ny som är en fan blogg och jag undrar kan du göra en design till den istället ?? :D

2011-06-07 @ 19:05:19
URL: http://nickiminajswe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska du ha klänning imorgon?? :P :D ♥♥♥♥♥

2011-06-07 @ 19:58:51
URL: http://sheltiephoto.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback