slide show

Cykla i ösregn.


Hihi.

Godkväll på er kära läsare. Nej men haha. Hej. Gick ut när det var uppehåll från regnandet, och tog en cykeltur på 9 km. Självklart började det regna precis när jag satt mig på cykeln och det slutade inte förrän jag nästan var hemma igen. Min vanliga otur! That's life.

Nu är jag nyduschad, hungrig och ska snart äta. Men medan jag väntar på att maten ska bli färdig, tänkte jag jobba lite på en gratisdesign. Glöm inte att checka designportfolion som ni hittar bland kategorierna i menyn. Puss!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vill du göra en design till mig ? om du orkar göra en till min privata blogg ? :D

2011-06-20 @ 20:46:55
URL: http://mozzarbella.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback