slide show

When the trees are dressed in orange clothes.


ph; hm.com

Det är ju tråkigt att sommaren går mot sitt slut... Men jag ser fram emot hösten! Tänk bara på alla varma och mysiga kläder! Jag ♥ halsdukar :). Dock är jag inte jätteförtjust i H&M:s höstkollektion, men det ni ser ovan tycker jag om!

Anyway, fikade förut hos farmor och farfar som planerat, sedan blev vi kvar där ett tag och pratade. Efteråt gick jag en runda, och nu ska vi snart äta, lite sent, jag vet. Men så är det! Vi hörs imorgon, förmodligen blir det att vara med Z då. Puss!

Kommentarer

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback