slide show

Strange.


Hejs. Tycker ni inte att detta ser lite konstigt ut? Frågan till bilden lyder: Åt vilket/vilka håll får du köra? Alternativen är "Endast åt vänster", "Endast åt höger" eller "Åt båda hållen". Rätt svar är att man får köra åt båda hållen, men varför är det då en pil åt vänster? Konstigtkonstigt.. Jaja, jag är i alla fall extremt taggad inför uppskrivningen! Jag har gått igenom alla frågorna, men inte alla prov dock. Så har jag gjort sluttest, och kollat lite på "extra". Så det kommer nog att gå bra imorgon. På det sista testet jag gjorde nu, fick jag 69/70 :). Puss!

Kommentarer
Postat av: BELLY ♥

Sv: vad roligt !;) de gör inget ^^

2011-07-11 @ 18:57:21
URL: http://bellyss.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback