slide show

And I'm back again.


ph; google

Tjenixen. Då var man hemma igen efter 5 härliga dagar i Skåne. Vi åkte tåg och buss och bodde hos E's mormor, i ett gulligt litet hus i en by där nere. Det var dåligt väder alla dagar utom igår (11-07-16), så två av dagarna åkte vi in till Malmö, shoppade på Entré och Mobilia. Är Entré typ det bästa shoppingcentret eller? Yes. Köpte massamassa fint, som ni ska få se så småning om. Blev nöjd i alla fall.

Igår chillade vi på stranden nästan hela dagen, och på kvällen åkte vi på kalas :). Brände mig dock rejält igår. Bara att smeta på aftersun och hoppas att det försvinner snart! Har inga bilder alls från resan, tog kameran med mig men det blev ändå inga. Synd, men jag glömde helt enkelt bort det! Jaja, strax ska vi äta, pizza blir det! Puss ♥.

Kommentarer
Postat av: Corina!

Sv:

Varse! När börjar du att ta beställningar igen? :)

2011-07-17 @ 20:43:10
URL: http://chokladklubban.blogg.se/
Postat av: Corina!

Sv:

Kan du göra ett inlägg när du tar dom igen? :P Inte för att pressa ;)

2011-07-17 @ 21:08:12
URL: http://chokladklubban.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback