slide show

Stolt tjej.

Kära bloggläsare!
Kan ni gissa vad jag gjorde idag? Det där som var så grymt läskigt!? Jaa, ni gissade rätt.
JAG, Julia, åkte "superbowl" idag i simhallen. Jag var så rädd att jag mådde illa. Men nu är jag väldigt stolt att jag kom över min rädsla! Hihi (a Det var inte så läskigt som jag trott, bara första gången. Sen åkte jag den många gånger till! Måste ju förbereda mig inför USA, jaa jag ska till USA i april! :D I alla fall så ska vi till nåt ställe som heter "Wet´n Wild", i Orlando. Där ska det typ finnas massa läskiga vattenrutch -banor/kanor. Då får jag ju inte fega ur! ;)

Från vattenrutchKANOR (nu får det heta kanor säger vi) till USA. Men i alla fall så längtar jag sjukt mycket! Shoppa shoppa shoppa är vad jag ska göra. Haha nä, jag ska väl kunna klämma in lite annat också.... Men iiiiiiihhh vad jag längtar alltså! Jaja, nog pratat om det. :)

Nu ska jag kolla lite på nätet, letar efter shorts med amerikanska flaggan på. Såg de först på Bybelle.se, sen såg jag några liknande på en annan blogg, hon skrev att de fanns på topshop, men det inlägget var ju typ skrivet i somras. :(
Nån som har sett såna i butik/online? :) Aaaah, jag bara måste ha såna, de är sjukt snyggggggggaaa!

Men vi hörs sötnosar! ♥


De var dessa shortsen som fanns på topshop förut:


Kommentarer
Postat av: Sandraa

sv: jaa det är den! :)<3

2011-01-08 @ 19:13:22
URL: http://sandaao.blogg.se/
Postat av: Sandraa

sv: tack tack! :)<3

2011-01-08 @ 19:53:31
URL: http://sandaao.blogg.se/
Postat av: Elionore

aw, tusen tack :)

Vad ska du hitta på imorron då? :)

2011-01-08 @ 21:57:17
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback