slide show

Frågor.

Lovar du att vara ärlig? Ja :)

Du heter: Julia

Smeknamn:
Jullan, Julle,

Beroende av:
Godis! :D

Vad behöver du mest just nu:
Ett glas mjölk. Jag är törstig!

Vad tror folk om dig?
Det vet väl inte jag?

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är himla söt (haha), och mina kläder.

Vad säger du för att imponera på någon?
Haha ?

Hur imponerar man på dig?
Vara gullig (till sättet) och mysig. Inte för "påträngande". ;)

Brukar du skratta för dig själv?
Jaa


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej... :( ;(<3<3333333333"

Var bor du? I en liten håla som ingen känner till utom de som bor här! ;D

Trivs du där: Både ja & nej.

Äger du några converse:
Nope.

Vad har du för mobil:
Sony Ericsson Xperia x10 mini pro

Nästa mål i ditt liv:
Att lyckas i skolan och kunna arbeta med vad jag vill senare i livet!

Hur svarar du i mobilen:
"Hej det är Julia"

Vem ringde du senast?
Vänta, ska kolla... ...Mamma!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Uuh, så bra minne har jag inte...

Antal timmar sömn inatt:
Räknade inte x)

Sov du ensam: Jappsi.

Brukar du komma i tid: HAHA Zoééé.... xD ahhhahahah

När mår du bra:
När jag har vänner och familj runt mig och vi gör nåt riktigt kul! :D

När blev du fotad senast:
Nån gång när jag och Z hade en liten fotodag!

Hur känner du dig nu:
Jag mår sådär, hände en tråkig sak idag... :'(

Vanligaste färg på dina kläder:
Alla.


Vad tycker du om fötter: Mina fötter? De är helt vanliga fötter!

Vad saknar du:
Jag saknar solen, värmen och allt annat i Kroatien.

Favorit dryck på morgonen:
Oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Väldigt olika.

Är du blyg?
Innan var jag, nu inte lika mycket.

Sysslar du med någon idrott:
Jag rider egentligen, men har tagit en paus denna terminen.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja det gör jag.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Göra killsaker antar jag?

Är du nöjd med ditt liv:
Ja verkligen! Jag har världens bästa familj, mina vänner är underbara och jag mår bra!

Vad är det värsta du vet?
Att spy...

Hur mycket pengar brukar du slösa på en månad?
Min månadspeng ^^

Vad längtar du till?
Jag längtar till USA, sommarlovet, ridläger m.m.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har de bästa vännerna! Älskar er <3

Vad är det finaste du fått?
Mitt liv. :)

Om fem månader:
Är det nog sommarlov..

Om ett år?: Är det 2012!

Du samlar på:
Småsaker, mina lådor är fyllda med skräp som jag egentligen inte behöver!

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag ringer inte nån, jag sitter för mig själv och surar..

Har du strumpor på dig nu:
Nej

Är det okej att gråta:
Självklart får man gråta ut!

När grät du senast:
Idag. :(

Bär du glasögon eller linser:
Nae

Har du piercing:
Ett hål i varje öra.

Vill du gifta dig:
Jaaa!

Vill du ha barn:
Inte fler än två.

Är du bra på att laga mat: Njaa.... Haha

Är du flygrädd:
Jaa :s

Hur vig är du:
Jäääätte vig... *not

Vilken är din favoritglass:
Magnum strawberry-white

 

Tror du på ett liv efter döden: Ja, faktiskt.

Bor dina föräldrar tillsammans:
Jao

Vilken ögonfärg har du:
Blå

 

Röker du: NEJ! Har aldrig provat, kommer aldrig göra det heller.

Hur ofta tränar/motionerar du: Lördag & Söndag.

Vad är det viktigaste i livet?:
Att alla du älskar får må bra och vara friska. (inkl. dej själv!) Och att ha roligt, och nå sina mål. När man dör, ska man känna att man gjorde det man ville. :)

Hejdå, puss & godnatt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så jätte mycket, ska svara direkt! Jätte roligt inlägg att läsa, nu vet man också lite mer om dig ;)

2011-02-01 @ 06:49:55
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2011-02-05 @ 13:43:02
URL: http://www.nattstad.se/teresebrodin

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback