slide show

Bonniers svenska ordbok.

Har haft en riktig tråk dag. Gjorde bara en läxa klart, den tog jätte lång tid!
Svenska, man skulle slå upp massa konstiga ord i ordlista. Julia + ordlista = NEJ.
Jag hatar att slå upp ord! Det tar typ hundra ord för mig att hitta bokstaven som ordet börjar på. Och sen är det bara andra bokstaven, tredje, fjärde, femte........
Usch och fy för jobbiga läxor. ;)

Nu ska jag (Jag skriver alltid "Nu ska jag..." Hahah) Dags att fixa några saker och sen sova antagligen. Godnatti ♥

Ps. Har glömt skriva nåt om min nya design. Haha vad ska jag skriva egentligen? Ajah, nu vet ni i alla fall att jag ha en ny design om ni inte märkt det redan! (Som vissa har, det vet jag och tack för berömmet) :D

Kommentarer
Postat av: Zoé ♥

har märkt att det inte är din bästa sida, nu ska jag nog inte heller säga något.. (a) ;D <3

hur mår du?? <3



p.s. läs igenom inlägget en gång till, fattar du fortfarande inte... skicka ett sms!!! ;) <3333

2011-01-28 @ 14:29:27
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback