slide show

Comments.

Hej alla söta!

Dagen var helt okej, vanlig skoldag alltså. Somnade sent igår, men vaknade såklart 04.30... ;(
Jaja, vi började med engelska idag, vi spelade engelska spel på datorn. Jag och Zoé hade väldigt kul vi kom upp till 2222 fel, och typ 200 rätt. HAHA. Men det var bara idag - annars är vi så himla duktiga! ♥

På bilden fick jag rita en kub och en "cylinder" med massa skugga, slagskugga, självskugga och allt vad det heter...
Jag var bara lite förvirrad när jag hade ritat massa streck så att jag skulle veta var skuggan skulle vara!

Nu ska jag svara på era gulliga kommentarer, vi hörs. Puss & Godnatt.



Kommentarer

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback