slide show

Mickey and Minnie.


Fick blandannat dessa sötnosar med oss hem från usa (Dessa är ifrån Disney World). Har köpt en del annat också, men det mesta är i tvätten nu (kläder). Så ni får se allt samtidigt någon annan dag.

Äntligen hemma! Så skönt det var att komma hem. Våren har ju kommit! Vi kom igår på eftermiddagen. Sedan fixade jag lite på mitt rum, sov lite och kramade djuren. :) Har saknat de så himla mycket!

Idag har jag sovit länge, och varit i kyrkan på gustjänst. Snart ska jag konfirmeras ju. Träffade Sandra, det var verkligen för längesedan! ;o I alla fall så tog jag på mig leggings, t-shirt och jacka (!) till kyrkan. Trodde att alla skulle ha jacka. Men när jag kom dit hade ju de flesta shorts eller kjol på sig, så jag skämdes lite faktiskt. Haha ;)
Annars har jag inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Vädret var himla fint idag! Men lite kallt tycker jag allt att det är (Jag är ju van vid 35°c)... Vad har ni hittat på en dag som denna? :) Kisses.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- awh :)!

2011-04-25 @ 19:49:33
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback