slide show

Love is a feeling.

Love Is A Feeling
I Don't Wanna Hear It
Quench My Desire
Takin' Me Higher
Tell It To The Preacher
Satisfy The Feeling
Give In To Me
Give In To Me
She Always Takes It With A Heart Of Stone
'Cause All She Does Is Throw It Back To Me
I've Spent A Lifetime 
Looking For Someone
Don't Try To Understand Me
Just Simply Do The 
Things I Say

Love Is A Feeling
Give It When I Want It
'Cause I'm On Fire
Quench My Desire
Give It When I Want It
Talk To Me Woman
Give In To Me
Give In To Me

You Always Knew Just How To Make Me Cry
And Never Did I Ask You Questions Why
It Seems You Get Your Kicks From Hurting Me
Don't Try To Understand Me
Because Your Words Just Aren't Enough

Love Is A Feeling
I Don't Wanna Hear It
Quench My Desire
Takin' Me Higher
Tell It To The Preacher
Satisfy The Feeling
Give In To Me
Give In To Me

From: Give in to me - Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: åh, härligt ju! :-) jadå, jag är frisk nu! hihi. jodå, jag mår bra! :-D själv? kram!

2011-04-14 @ 10:34:18
URL: http://Mikkans.se

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback