slide show

Nu är det allvar igen -.-

Japp, nu börjar allvaret i skolan igen. Blir väl prov varje dag nu? Nä, kanske inte det men...
Första provet är på fredag, So, och vi ska kunna massa ord som demkrati, diktatur m.m.
Vi håller alltså på med valet och olika partier, kan typ inget..
Fast jo, jag har faktiskt lärt mig väldigt mycket om det nu i åttan! ;)
Jaja, så nu har man pluggat franska till läxförhöret imon; 15 glosor + en text.
Och nu ska jag strax övergå till So:n.

Det blir nog inget mer bloggande idag.. Ha det gött! ♥

Ps. Jag fick en ny mobil igår! :D


Kommentarer
Postat av: paulina♥

åh va avis jag blir, skulle också vilja ha en ny :')

kram

2010-09-09 @ 14:29:38
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback