slide show

Fredag...

...Äntligen! :)
Nu sitter jag här i min säng, och ska kanske kolla på en film; Valentines day (yy
Har inte sett den ännu, hahah

Skolan har vatt bra, på hemkunskapen gjorde vi inte (som jag trodde) köttfärssås och spaghetti, utan fiskpinnar och potatismos. Efter vi ätit, så var det många i klassen som hade ont i magen/mådde illa...?
Lite läskigt, det kanske var nåt fel på maten!? :S

So provet gick JÄTTE BRA! Tror jag iaf. ;) Jag svarade på alla frågorna, det blev tre A4 sidor, och jag skrev på både fram och baksidorna...! ;D

Meeen nu ska jag dra, vi hörs ♥


Längtar iväg nånstans! (C) By LillaFindus.blogg.se

Kommentarer
Postat av: SheltieTotte

Den heter LainieDaySH !! :) ♥♥

2010-09-11 @ 12:21:01
URL: http://sheltietotte.blogg.se/
Postat av: filippaa

fin blogg

Föjer du idol:)?

vem tycker du har varit bäst hittils:D?

2010-09-14 @ 18:36:41
URL: http://filippasvardag.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback