slide show

orkar inte mer

Hej, det var längesen. Bloggar med mobilen, så jag pallar inte skriva så mkt. Har vatt en lååång dag, med konfirmation i fyra timmar... Lite väl mkt, va? ;O Jaja, jag har inte bloggat för jag har haft sååå många prov att plugga till. Den här veckan har vi haft biologi prov, och idag engelska prov. Imon blir det matte diagnos, och på fredag hemkunskaps prov. Nästa vecka har vi fysik prov, och matte prov..... Alltså 6 prov på två veckor! Och man får bara ha max två prov per vecka. Sjukt jobbigt. Men jag får väl kämpa vidare! ;) Ska oxå fixa ny design denna veckan, lite har jag lärt mig av en kompis. :) Pusssssaaaarrrrr

Kommentarer
Postat av: SaaandraaA

sv: thanx ^^<3

2010-10-16 @ 18:26:20
URL: http://sandaao.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

jobbigt att det var så många timmar!

2010-10-16 @ 18:46:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback