slide show

Höstlov, gillaaaas (yy

Yeeeeyy!
SNART HÖSTLOV! Nedräkningen har börjat! ;) Hhaaha (a

Dagen;
Sovmorgon - I skolan kvart över åtta somvanligt iaf... ;o
Franska - Dubbel läxa denna veckan -.-
Matte - Skoj, spelade spel! :D
So - "Mellankrigstiden-Andra Världskriget" film.
Lunch! - Spaghetti, köttfärssås. Vad hade ni? (:
Engelska - Franska läraren som vikarie...!
Fysik - Gjorde en stencil, jag trodde jag var klar redan, sen kollade jag på baksidan..... -.-'' ;)
Konfirmation - Tema: Döden, begravning. Lite sorgligt va det ja! :((

Nu - Taylor Swift,  Love Story. Jaa, jag har börjat gilla hennes musik! ;D
Dags att göra nåt annat, typ plugga. Puss


Vill ha! :D <3

Kommentarer
Postat av: BorderCollieKim

Sv; ja ja, det är det jaa!! ;) haha, vet du vad du har på din blogg snoé snöflingor!!! :D :D :D hahah, nu kommer jag skratta varje gång jag kollar på din blogg!! ;D ♥ ♥ ♥

2010-10-27 @ 20:43:08
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/
Postat av: SaaandraaA

sv: Och jag diiiig!! Jaa.. men ni får ha roligt åt mejj med! ;DD JA DET SKA JAG BLI (A) :D <3<3<3<3<3

2010-10-28 @ 17:15:57
URL: http://sandaao.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback