slide show

Hoppla!

Hejhej, har ni sovit gott inatt? -Jag har sovit utmärkt! ;)

Men hallå! Vad är det för fel idag?! Jag kan inte kolla på några bloggar och inte publicera bilder heller, för de syns inte! Och jag vet inte ens om ni kommer se detta inlägget..!? What is the problem???? Har ni samma problem? Kommentera! ;O

Iaf, sorry för att jag verkade lite arg, hahaha. ;D
Idag ska jag rida, på en häst som är 1.60 i mankhöjd. Och jag kan ju säga att jag är väldigt höjdrädd! :S
Men det ska nog gå bra.
Och imon blir det Ullared, så det blir nog inget bloggande då..

Jaja, ni får ha en fortsatt bra dag, så hörs vi väl nån gång! Puss. <3

(Det blit alltså ingen bild idag!?)


Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

samma här :D

2010-10-02 @ 14:41:03
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: SheltieTotte

Var likadant med mig! jag kunde inte heller gå in på några bloggar!?? :O

Ha så kul i Ullared imorgon! :D <3<3<3

2010-10-02 @ 15:13:02
URL: http://sheltietotte.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback