slide show

Hej igen!

Det var ett tag sen nu, tog en liten "bloggpaus", men nu är jag tillbaks iaf! Har haft mycket för mig, så jag tänker inte berätta allt, men lite iaf;

I måndags så var vi i skolan från 08.15 - 19.30! Vi hade först en vanlig skoldag, och sen efter skolan så hade vi vår elevens-val-dag. Egentligen var den i onsdags, men vi var lediga då istället! På måndagskvällen bakade hela klassen pizza, sen åt vi, och sen kollade vi på film; "It's a boy girl thing". Fast jag hade redan sett lite av den! ;)
Ett minus med det var att jag inte kunde rida, för det gör jag ju egentligen på måndagar... Så jag ska rida igen på måndag, direkt efter det har jag min vanliga ridlektion, och det blir likadant måndagen v.48. Dubbelpass! ;oo

I måndags på den vanliga skoltiden, hade vi som vanligt bild. Jag och Zoé "drejade" (stavning?) det var jätte kul! :D Man typ snurrar på nåt bord, och har en klump med lera på. Sen tar man lite vatten på händerna, och formar leran till tex. en skål! Jag gjorde en kattskål. :) Hihi..

I torsdags hade vi ju idrott sista lektionen, skoj som vanligt! Den här gången dansade vi "Jenka" det var superkul! :D Hahaha, alla såg så roliga ut! Det gjorde jag nog oxå, (a Sen lekte vi några lekar, hoppade hopprep och hade stafett.

Igår hade vi SO prov, gick riktigt bra faktiskt! Okej, nu pallar jag inte skriva mer, Puss. ♥

PS. JAG KAN FORTFARANDE INTE LADDA UPP BILDER!!! :O

Kommentarer
Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

svaren på frågestunden är uppe nu, om du vill kolla ;) :D

2010-11-20 @ 13:30:52
URL: http://bybelle.se/
Postat av: BorderCollieKim

det var såååå kul med det där drejning grejs!!! ;)

<333

2010-11-21 @ 10:43:04
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback