slide show

Rubrik? :)

Hellu !

Jag har inget o skriva om, har inte gjort något sen jag kom hem.....
Kan väl bara säga att vi gick till 11:55 idag, o sista lektionen var ju idrott. ♥
Vi skulle spela fotboll, men jag o en kompis gick in i judo-salen o "hoppade" hopprep.
Men vi låg mest på golvet o skrattade! ;))

Sen skjutsade pappa hem mig, o sen har jag bara latat mig.

Här kommer lite bilder:


Kattungarna ♥
OBS! © By LillaFindus.blogg.se



Den fina himlen igår...


Och Findus! ^^ ♥

See u tomorrow!



Kommentarer
Postat av: SheltieTotte

jättefina bilder!!! :) ♥♥♥

2010-05-08 @ 15:35:08
URL: http://sheltietotte.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback