slide show

Jobb med Headern

Hej!

Det var lite jobb med headern, men nu är den äntligen klar! :D
Och det ser bra ut!
Fick hjälp av min bästis med den. Tack! :)<33
Kolla in hennes fina blogg »här« !

I mitt typsnitt som jag har just nu, så ser mina "H" ut som "N"... :(
Men ni fattar nog min text ändå!?

Min bästis ska iaf sova här inatt, och sen ska vii somsagt till Holjemarknad imon!
Två andra kompisar ska oxå med. :) Sen ska jag iväg och kolla på en dansshow,
där min lillasyster och en annan kompis är med. Sen ska jag på "utklädningsfest" med
temat "äventyr"...  S p ä n n a n d e !


Kommentarer
Postat av: bordercolliekim

har du läst sms:et, där står vem du kan va ifall du nt har kommit på ngt att klä ut dig till! ^^ <3

hoppas ni får kul på holje marknad!! <3333

2010-05-22 @ 08:41:44
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/
Postat av: Mams

Hej!



Headern blev suuuperfin :) . Fint med bilder på kläderna oxå!! Hoppas att du inte är helt utmattad efter din stressiga helg, och lycka till med proven...MVG ;D ... P&K M

2010-05-23 @ 11:00:33

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback