slide show

Förstamajtvåtusentio♥

Hej!

15 dagar kvar till Findus födelsedag! Grattis i förskott! :D♥
18 dagar kvar till min födelsedag! :D
O tre kompisar fyller oxå år denna månaden! Grattis!

Har glömt o berätta...
... Fia har fått sina kattungar! :)
Två gråa, föddes i Torsdags! Jättesöta!♥

Men iaf, det var jätte kul igår, vi var ute o grillade, sen gick jag o
min kompis in o kollade klart på Twilight New Moon, jätte bra är den!
(Fast jag har sett den innan)

Jag har glömt att berätta om praon! Det var iaf jättekul! :D
Vi fick göra både roliga o inte lika roliga saker..

Bla. Ta beställningar, svara i telefon o lite mindre roligt: Skura golv, tömma papperskorgar m.m. ;)

Ha en bra första dag i den bästa månaden! ;)

/Kramixzar


Kommentarer
Postat av: bordercolliekim

grattis till alla i förskott! :D



jätte fin sån där grej som står "/julia" på! :D

kraam <3

2010-05-01 @ 15:45:29
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback