slide show

F e m t e m a j t v å t u s e n t i o ♥

Hej!

5:e maj idag! 12 elr 13 dagar kvar tills jag fyller år!!!! :DD
Längtar!

Idag har jag vatt med en av mina Bästa Kompisar, kuul!
Fast vi gjorde typ nt nåt, bara satt i hennes säng o pratade... Men det
e ju kul det oxå! ;D

Sen har jag bara hälsat på kattungarna, och sen satte jag mig här.
Just det, jag har glömt att lägga in bilder på dem, jag har bara dåliga mobilbilder,
(änsålänge) men de kommer bilder snaart!^^

Det var förresten den kortaste dagen i skolan idag, förutom fredagar. Skönt!
Och imon ha vi slöjd första timmen! :D

Så vad har ni hittat på idag då?? :)

//
Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: bordercolliekim

haha, vi gjorde nt särskilt mkt nej!

men det var kul ändå! :) <33

sv; varit med dig!! <333

2010-05-06 @ 07:18:16
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/
Postat av: bordercolliekim

sv; tack! :)

2010-05-06 @ 07:19:32
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback