slide show

Torsdag <3

Hej!

Fredag imon igen, och bara en vecka kvar till sommarlovet! :)
Ska bli SUPER DUPER ULTRA MEGA SKÖNT!!! :DDD

Har inte gjort så mkt idag, tappade bort mina nycklar i skolan idag, som jag har gjort
minst HUNDRA gånger denna terminen... -.-' Fast jag hittade dom sen.
Jag är väl känd som "hon-som-alltid-tappar-bort-sina-nycklar"!? ;) Hahaha

Men nu ska jag sova, ha det så bra o sov gott! <3

En söt bild på Hilda och Findus (som jag egentligen skulle lägga in på morsdag):


Kommentarer

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback