slide show

SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!

Yeeeeeehhhhh!!!!!!!!!!!

Nu är det ÄNTLIGEN sommarlov! :DD
Har längtat så mkt! Fast det känns mer som höstlov om man tänker på vädret.. :(
Men vi får hoppas att det ändrar sig. Snart är det ju midsommar oxå!

Iaf, skolan idag:
Vi började med att samlas i klassrummet, där var vi till ung. 20 över 9.
Sen gick vi till aulan, sjöng två sånger, "Idas sommarvisa" och "Den blomstertid nu kommer".
Vii lyssnade oxå på musikklassen, när några där sjöng "Love Story" och "Ta mig till Havet". :)
Fint! (y) Jaja, och sen pratade rektorn lite, och några andra. Sen samlades vi i klassrummet igen, och sen gick
jag och några kompisar och fikade. Gott gott!

Tack för en rolig termin allihopa! <3

Kram


Kommentarer
Postat av: SheltieTotte

Hoppas att du får ett bra sommarlov! :D ♥♥

2010-06-12 @ 21:24:12
URL: http://sheltietotte.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback