slide show

en dag till sommarlov!!! <3

Hej!

Idag hade vi ju somsagt den där cykeldagen. Det var kul! :D
Fast  B L Ö T T !  Eller, i början när vi cyklade, så var det soligt, men sen började det regna..
Så när jag kom hem, var jag DYNGSUR! För det är en bit att cykla mellan mina kompisar! ;)
Iaf, vi startade hemma hos mig, där drack vi gurkvatten och åt lite kakor. Sen bar det iväg till en kompis som bor
ca. 4,5 km bort.
Där åt vi middag - ugnspannkaka med lingonsylt, socker, sirap och honung! Fast inte allt på en
gång såklart! Haha. Sen cyklade vi vidare, till nästa kompis, där har de en sjö nära sitt hus, så vi tänkte bada,
och fika nere vid sjön, men det ösregnade ju... :(( Så det fick bli fika innomhus ist! Fast det var ju oxå mysigt! :)

Jaha, det var min dag det! Ha det bra och sov gott! <3


Det var en regning dag idag...


Kommentarer
Postat av: SheltieTotte

Haha jaa det var en rolig men blöt dag! :) ♥♥

2010-06-11 @ 11:55:29
URL: http://sheltietotte.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback