slide show

Dålig uppdatering

GODMORGON! :) <3

Har blivit lite dålig uppdatering på sista tiden, men jag har helt enkelt inte
hunnit eller känt för att blogga.

Det är ingen skola idag! :D
Vi har "AE-dag" (typ elevensval-dag), så vi ska inte va i skolan, utan i olika
grupper och cykla runt till varandra ist! :)
Jag och mina kompisar bestämde att vi skulle träffas hos mig kl. 10:00, så jag
kunde sova lite längre idag.. ;)

Imon är det skolavslutning.
Ca kl. 12:00 imon = SOMMARLOV!!!!!!!!! :DDD
Jag ska ha en vit klänning med "aprikosrosa" blommor på + vita leggings.
Kanske kommer en bild på klänningen senare!

Ha det bra, så hörs vi när jag bloggar nästa gång! ;D <3

Kommentarer
Postat av: S a n d r a ♥

sv;

Jaaahoo! :D

Längtar tills imon (A)

aa, men de måste ma ju också ;))<333

2010-06-10 @ 17:24:53
URL: http://musiiken.webblogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback