slide show

Sry

Hejhej,

Sry att jag inte bloggade mer i danmark. Vi kom hem ganska sent..

Aja, jag har somsagt vatt på legoland, det var roligt!
Sen har jag varit i tyskland, oxå superkul! Fick träffa mina små kusiner. :)
Och nu är jag iaf i Kroatien. <3 Vi åkte från tyskland i söndags, ca kl fem på morgonen.
Det tog ca 15 timmar, fast vi stannade ju oxå några gånger, så lite längre tid tog det väl...?

Här är suuuuuuper fint. Älskar att bada i havet, när det är sådär klart vatten!
Så man ser bottnen. Och där det är tre meter djupt, ser det ut som att det är trettio cm! Haha.

Vår balkong i kroatien:



Fint va? ;)

Snart ska jag nog hoppa i havet. :) Ha det så kul där hemma i (kalla?) sverige..... <3

Kommentarer
Postat av: BorderCollieKim

Heeeeeeej<333'

Aaaahhw, vad mysigt o skönt det ser ut!! :D

Hoppas du hade jättekul med dina kusiner och andra släktingar!! :) <3

Det är säkert bara sol, bad och slappa där borta elr?!?! ;D Hahah, nej men det verkar som att du har det jätte kul där borta! :)och det ser jääätte fiint ut! :D <3

Saknar deeeeeeej verkligen!!!! :( <3

kraaaaaam<3333333

2010-07-13 @ 22:20:03
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/
Postat av: bordercolliekim

Sv; taaack!!! <33333

saknar deeeeej suuuper mkt!!! :O :( <33333

2010-07-14 @ 10:06:19
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/
Postat av: S a n d r a ♥

kalla svergie kan man inte precis kalla det! ;)

det är nästan för varmt här xS



Hoppas du har det riktigt bra där nere! ^^



K r a m a r ♥

2010-07-14 @ 10:36:28
URL: http://musiiken.webblogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback