slide show

Legoland

Heeeeej bloggeeeeen

Man får ju passa på att blogga nu när man har internet! ;D
Nu drar jag snart iväg till Legoland! Har aldrig varit där, men hoppas att det blir kul.. :)
Just nu är det lite mulet, fast varmt. Det blir nog perfekt idag, annars svimmar man väl i solen....?

Inatt var det sååå varmt här på hotellrummet, ac:n fungerade typ inte, i hela rummet var elen helt knäpp!
Det gick ibland inte att ladda mobiler m.m., och ibland gick det. Konstigt..

Jaja, vi ska bara sova här en natt till, sen ska vi till Tyskland. Kul! :D

Ha det bra, så hörs vi ikv. Puss,


Kommentarer
Postat av: BorderCollieKim

Ha så kul!!!!!!!!!! :D

kraaam(L)

2010-07-05 @ 10:50:30
URL: http://b
Postat av: S a n d r a ♥

okej så bra :D

<3

2010-07-05 @ 10:54:10
URL: http://musiiken.webblogg.se/
Postat av: isabelle ewerlöf, vaniline.blogg.se, fotoblogg.

tack så mkt ! :D åhh gud så kul med legoland :D jag var typ pytteliten när jag var där :O är det kul där+ :D

2010-07-05 @ 16:28:55
URL: http://vaniline.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback