slide show

25/12-10

Hejhej!
Juldagen idag då. Ätit julmat idag oxå, haha. ;)
Så är det alltid, det blir lite över. Men det är bara gott, om man inte har FÖR mycket kvar, så man får äta det i flera dagar...

Vad har ni fått i julklapp? :) Jag har fått massa julklappar:

● Ring som föreställer en ros (Syster 1)
● Armband med pärlor och nitar (Syster 2)
● Dermanord Face Lotion (Mamma & Pappa)
● Garnier Moisturising Day Cream + Refreshing cleansing gel (Mamma & Pappa)
● Nagelfilar (Zoé)
● Shower gel och bodylotion + en skrubbgrej (Zoé)
● Dove Shampoo och balsam (Mamma & Pappa)
● Leggings (Mamma & Pappa)
● 150 kr (Farmor & Farfar)
● En liten skyddsängel (Farmor & Farfar)
● En urgullig pyjamas (Mamma & Pappa)
● 3 böcker (Mamma & Pappa)
● En ljushållare med en tomte på (Farmor & Farfar)
● En termos (stavning?) alltså en sån man har varm dryck i (Mamma & Pappa)
● En pannlampa (!) Hihi (Mamma & Pappa)
(Bilder kommer)
Sen hade vi en liten julklapps lek, där man skulle köpa presenter för max 20 kr.
Då fick jag en ljushållare till, och till skrubbgrej som föreställer en groda. ;)
Jag är iaf riktigt nöjd med mina julklappar, tack så mycket! ♥

Nu ska jag nog kolla film, vi hörs. ;*

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; Det tycker jag inte att du ska vara eftersom du är lika duktig och har så mycket fantasi!!! ;D ♥♥♥♥



Ingen systemkamera?? :´( ♥♥

2010-12-26 @ 17:26:14
URL: http://sheltietotte.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: hihi ja verkligen :) tack!

2010-12-27 @ 13:23:51
URL: http://kindofjulia.blogg.se/
Postat av: s

Hej! Vill du vara med i veckansblogg, mer info får du på bloggen :)

2010-12-27 @ 18:11:08
URL: http://siekkinenz.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback