slide show

Torsdag ♥

Tjolahopp!

Guud va skönt att det är torsdag!
För imon är det ju fredag!
Och det är den skönaste dagen på hela veckan! :D Hihi

Våra lektioner imon:

♥ Mentor


♥ Slöjd (sy)

♥ Hemkunskap

♥ So

Sen slutar vi! Jippie! :DDD

På lördag blir det Kristianstad med bästaste. :) Kommer att bli kul!
Jag måste köpa en del, hehe.

Jag har precis gjort klart svenska läxan, vi måste skriva en dagbok, varje dag i en vecka! Och man måste skriva om många "känslor och drömmar"! Jag menar, hallå?! Vad för känslor? ;O
Nu ska jag plugga lite Franska om jag orkar. Puss

 


Kommentarer
Postat av: Ackelina

Sv; tack :) härligt, jag mår jättebra :)

2010-08-27 @ 10:47:57
URL: http://ackelina.webblogg.se/
Postat av: pauli

hoppas du får en underbar helg sötis!

kram

2010-08-27 @ 11:38:56
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

taack, nu är jag frisk ;D o nya bloggdesignen är uppe! :D CHECKA ? ;D <3

2010-08-27 @ 17:39:28
URL: http://bybelle.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback