slide show

Hey there! ;)

Idag var då första dan i skolan. Inte så mycke skillnad från sjuan, lite småsaker som nya klassrum m.m.
Och alla hade växt! Utom jag....... *suck* ;) Haha
Men annars var det väl bra. Och vi fick ha vanliga lektioner nästan direkt! Helt knäppt jue! :?
Fast imon är det ju fredag och helg igen.. Och vi har bara "lugna" lektioner, som slöjd, och hk (hemkunskap). Skönt, :)

Efter skolan gick jag och en kompis: sheltietotte till Lindex, och kollade på lite kläder.
Hittade ett par "jeansleggings" som jag la undan, och ska antagligen köpa imon! Bilder kommer nog.

Ha en bra kväll, Godnatt, om ni ska göra som jag och sooova nuuuuuu.
Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv;härligt,tack! :D

2010-08-19 @ 21:37:08
URL: http://johaannau.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback