slide show

Det var tusen år sen

Och vad kan det bero på, då? Jo, internet har inte funkat! >:(
Men nu är det lagat, och snabbare än förut. Och imon blir det förhoppningsvis ännu snabbare! :D
Hoppas hoppas hoppas...

Jaja, jag tänker inte berätta allt jag gjort under dessa två (?) veckorna.
Men idag var jag iaf på Tosselilla (En stoor "park" med massa karuseller, djur och ett stort vattenland.)
med några kompisar! Skoj. :)
Jag kommer inte ihåg så mycket mer jag har gjort! ^^

Ni får ha det så bra, och fortsätta läsa min blogg.
För då blir jag JÄTTEGLAD! :D

/Love, Julia <3


Kommentarer
Postat av: SheltieTotte

:O Vad stora dom har blivit!! Men jättegulliga! :D ♥♥♥♥♥

2010-08-13 @ 16:49:28
URL: http://sheltietotte.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback