slide show

SOL SOL SOL

HEJSAN!

IDAG VAR DET LITE MULET (MELLAN 12:00-15:00 UNGEFÄR..?)
MEN SEN BLEV DET BÄTTRE VÄDER! :o) SOLEN VAR FRAMME ETT TAG IAF.

HAR VARIT UTE MED BENJAMIN TYP HELA DAGEN IDAG, OCH FINDUS LEKTE LITE MED HONOM OXÅ! FAST HAN ÄR MEST RÄDD FÖR HONOM...... FEGIS... NÄ, SKOJAR BARA! ;o)

IAF, SEN VID TYP 16:00, SÅ KOM FARMOR OCH FARFAR HIT, VI SKULLE FIRA PÅSK + FIRA FARFAR SOM JU FYLLT ÅR! :o) GRATTIS GRATTIS! VI ÅT LITE PÅSKMAT, OCH SEN GICK VI UT EN RUNDA. GANSKA SKÖNT FAKTISKT! NU SKA VI SNART FIKA, KLADDKAKA BLIR DET NOG TROR JAG! mums!

VET NT VAD JAG SKA SKRIVA MER NU, SÅ NI FÅR HA EN BRA FREDAG OCH ETT BRA PÅSKLOV! :oD
FAST VI HÖRS VÄL IMON!

PS. FINDUS MÅR SUPER! ;oD

/KRAM JULIA

PS. (IGEN) HÄR KOMMER EN BILD PÅ MIN ÄLSKADE ♥BENJAMIN♥ :

 


Kommentarer
Postat av: bordercolliekim

aaw, sötisen!<3 var typ också ute hela dagen.. :D

grattis!<3

2010-04-03 @ 08:51:50
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/
Postat av: SVAR TILL BORDERCOLLIEKIM

Jaa, Farfar tackar nog.. ;D♥

2010-04-04 @ 11:42:39
URL: http://lillafindus.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback