slide show

Skolan Slut! :)

Hej hopp!♥

Just nu sitter jag på pappas jobb, jag brukar åka hem med honom på tisdagar eftersom jag slutar 15:45. -.-
Men nu är iaf skolan slut för dagen! :D Sköönt!
Idag ska jag ut och jogga en runda, hehe, tror jag ska börja göra det typ varannan dag..

I söndags så var jag med en av mina Bästa Kompisar, vi var ute och gick, det var riktigt härligt väder. :)
Sen började vi kolla på Twilight New Moon. Den är såå bra! Men vi hann inte se klart den, så det blir väl nån annan dag denna veckan!

Jepp, har inte så mkt mer o säga nu, blir väl ett inlägg till senare idag..!?

Men vi hörs! Ha iaf en bra em!♥

/Julia

Kommentarer
Postat av: bordercolliekim

hoppas vi hinner se den ngn gång denna v.!!! :D

2010-04-13 @ 17:39:50
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/
Postat av: M u s i i k e n ♥

haha tack♥:P

2010-04-13 @ 18:29:18
URL: http://musiiken.webblogg.se/
Postat av: M u s i i k e n ♥

vem? :o

<3

2010-04-13 @ 18:31:24
URL: http://musiiken.webblogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback