slide show

S ö n d a g ♥

Hej!

Idag har jag typ inte gjort ngt alls, vaknade runt tio, sen dess har jag bara ätit frukost...^^
Jag ser ut genom min altandörr här där jag sitter, o det är jätte fint väder ute! :)

Jag hade lite ont i halsen igår, men det är bättre nu..
...Hoppas att jag kan praoa på tisdag o onsdag iaf! Somsagt var vi ju o lämnade ngr lappar där, jag o två kompisar ska då va på en Pizzeria! :D
Ska bli kul, men jag tror inte vi får göra så mkt, städa kanske... -.-' haha ;)

Ha det bäst! /Kram♥


Kommentarer
Postat av: M u s i i k e n ♥

sv;

Okejokej! Nä vi praoar på tisdag-torsdag ;D

<33

Kraam ♥

2010-04-25 @ 15:23:58
URL: http://musiiken.webblogg.se/
Postat av: M u s i i k e n ♥

**tisdag-onsdag menar jag xD<3

2010-04-25 @ 15:24:21
URL: http://musiiken.webblogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback